Toegangseisen
Alleen toegankelijk voor studenten van de lerarenopleiding of tweejarige Educatieve master.
Beschrijving
Dit studieonderdeel richt zich op hoe een student de uitkomsten van een voorafgaande vakdidactische verdieping een bredere impact kan laten hebben dan de eigen lespraktijk. In de colleges wordt met behulp van theorieën over impact verkend welke bijdrage de uitkomsten kunnen hebben aan de bredere schoolsetting en/of landelijk niveau. Te denken valt aan het creëeren van een workshop, een website, een conferentiebijdrage of een bijdrage aan een (nationaal) vakblad.
Leerdoelen
Je kunt de uitkomsten van de vakdidactische verdieping delen met collega-docenten, in de bredere schoolsetting of op landelijke niveau
Je kunt een bijdrage leveren aan verbetering van praktijk en/of theorie met een bredere impact dan de eigen lespraktijk.
Rooster
Onderwijs verzorgd door het ICLON vindt plaats op maandag. Studenten ontvangen vanuit de ICLON onderwijsadministratie per e-mail informatie over het rooster.
Onderwijsvorm
- Werkcollege
Toetsing en weging
Toetsing
De toetsing van dit studieonderdeel vindt plaats door het becijferen van het geleverde product met behulp van de rubric.
Weging
Het eindcijfer van het vak komt tot stand door een beoordeling van het product met een rubric.
Beoordeling door vakdidacticus en onderzoeker.
Literatuurlijst
- Literatuur staat in de syllabus
Inschrijven
De ICLON Onderwijsadministratie regelt de inschrijving voor de studieonderdelen van de lerarenopleiding. Dit geldt niet voor eventuele vakdeficiënties.
Contact
Het vak wordt door diverse docenten gegeven. Coördinator van het vak: Dr. M. Dam.
Opmerkingen
Niet van toepassing