Toegangseisen
Alleen toegankelijk voor studenten van de lerarenopleiding.
Leerdoelen
De student heeft kennis van en inzicht in de theorie over klassenmanagement, algemene didactiek, pedagogiek en schoolorganisatie.
De student is in staat inzichten uit (de in Leren en Instructie 1 en 2) aangeboden theorie over klassenmanagement, algemene didactiek, pedagogiek en schoolorganisatie en ervaringen uit de onderwijspraktijk aan elkaar te verbinden.
Beschrijving
Aantal bijeenkomsten waarin afhankelijk van de leerbehoeften en praktijkervaringen van de student in vervolg op Leren en Instructie 1 achterliggende theorie wordt behandeld op het gebied van klassenmanagement, algemene didactiek, pedagogiek en schoolorganisatie.
Werkvorm
Werkcolleges en zelfstudie.
Toetsing
Video- analyse alle rollen, aan de hand van de theorie uit deze en de voorgaande module Leren en Instructie (maximaal 4 pagina’s).
Literatuur
- Verdiepende literatuur, wordt later bekend gemaakt.
Digitale leeromgeving
Blackboard