Toegangseisen
Beginners Hebrew.
Beschrijving
Het oefenen van actieve taalbeheersing aan de hand van het lezen van teksten in aansluiting op het college Hebrew Grammar.
Leerdoelen
Vaardigheid in lezen en bespreken van teksten in het Hebreeuws.
In praktijk brengen van de opgedane grammaticale kennis.
Vaardigheid in luisteren en spreken van het Hebreeuws.
Rooster
De roosters zijn beschikbaar via My Timetable.
Onderwijsvorm
Werkcollege
Toetsing en weging
Toetsing en weging
Onderdeel | Weging |
---|---|
Mondeling en schriftelijke toets met korte open (invul)vragen halverwege het semester | 50% |
Mondeling en schriftelijke toets met korte open (invul)vragen na afloop van de cursus | 50% |
Herkansing
In het geval van onvoldoende komt er een herkansing in overleg.
Inzage en nabespreking
Uiterlijk bij het bekendmaken van de uitslag van het tentamen wordt aangegeven op welke wijze en op welk tijdstip de nabespreking van het tentamen plaatsvindt. Er wordt in ieder geval een nabespreking georganiseerd indien een student hiertoe verzoekt binnen 30 dagen na bekendmaking van de uitslag.
Literatuurlijst
Shlomit Chayat, Sara Israeli, Hilla Kobliner, Hebrew from Scratch/Ivrit min ha-hatchalah, Part 1 (Jerusalem: Akademon, 2000).
Verder lesmateriaal wordt verstrekt door de docent tijdens college of via Brightspace.
Inschrijven
Inschrijven via MyStudyMap is verplicht.
Informatie over het inschrijven voor vakken en tentamens kun je hier vinden.
Contact
Voor inhoudelijke vragen, neem contact op met de docent (rechts in informatiebalk).
Voor informatie over inschrijvingen, toelating, etc: Onderwijsadministratie Herta Mohr
Opmerkingen
Please note that the additional course information is an integral part of this course description.