Pedagogische Wetenschappen: Academische Pabo Den Haag

Academische Pabo Den Haag (deel Pedagogische Wetenschappen)

De Academische Pabo Den Haag wordt verzorgd in samenwerking met Hogeschool Inholland. Het programma van de Academische Pabo Den Haag bestaat voor een deel uit vakken van de Bacheloropleiding Pedagogische Wetenschappen en voor een deel uit vakken van de Pabo Hogeschool Inholland.

Sinds 1 september 2012 is het niet meer mogelijk in te stromen in de Academische Pabo Den Haag.

In het vierde jaar vindt al het universitaire onderwijs plaats op de Faculteit Sociale Wetenschappen in Leiden.

De beschrijvingen van de vakken die verzorgd worden door het Instituut Pedagogische Wetenschappen vind je hieronder. Het universitaire deel van het rooster van jaar 4 staat vanaf eind juni 2014 op onze website

Voor alle universitaire vakken èn tentamens moet je je tijdig inschrijven via uSis

Op de universitaire vakken van de Academische Pabo is de Onderwijs- en Examenregeling (OER) 2014-2015 van toepassing. In de OER en in de Regels en richtlijnen zijn alle regels die in de opleiding tijdens het collegejaar 2014-2015 van kracht zijn vastgelegd.

Meer informatie en nieuws

Raadpleeg voor meer informatie over het onderwijs in het universitaire deel van de Academische Pabo èn voor het laatste nieuws regelmatig de website van het Instituut Pedagogische Wetenschappen.

Alles wat je wilt weten over ICT-gebruik binnen het onderwijs (Blackboard, uSis, ULCN, Bibliotheek etc) kun je vinden in De Digitale Pedagogiekstudent